O Gabinecie

Zakres usług

Kontakt, rejestracja i godziny przyjęć

Mapa

Poprawny CSS!

Valid HTML 4.01 Transitional

O Gabinecie

Od ponad dwudziestu lat dr Zofia Sikorska świadczy kompleksowe usługi medyczne w zakresie leczenia chorób oczu. Wieloletnie doświadczenie zdobyte w klinikach, szpitalach i przychodniach oraz krajowych i międzynarodowych sympozjach, szkoleniach i programach naukowych, umożliwia prowadzenie szerokiej diagnostyki i skutecznej terapii.

Cukrzyca

W zakresie usług szczególną pozycję zajmuje leczenie okulistycznych powikłań cukrzycowych. Przez szesnaście lat dr Zofia Sikorska prowadziła diagnostykę i terapię pacjentów w Przychodni Okulistycznej w Bydgoskim Centrum Diabetologii i Endokrynologii, polegającą między innymi na wykonywaniu angiografii fluoresceinowej oraz laseroterapii siatkówki. Obecnie prowadzi tą działalność w ramach prywatnego gabinetu przy ul. Cieszkowskiego 5 w Bydgoszczy.

Choroby tarczycy

Równolegle z leczeniem powikłań cukrzycowych, dr Zofia Sikorska prowadzi pacjentów z orbitopatią tarczycową. Wieloletnie doświadczenie w tym zakresie umożliwia efektywną terapię i zapobiega postępowi powikłań, pod warunkiem systematycznej kontroli.

Działalność pro bono

Obok działalności zawodowej, dr Zofia Sikorska prowadzi działalność pro bono, współpracując m. in. z Polskim Stowarzyszeniem Chorych na Cukrzycę, Polskim Związkiem Niewidomych oraz Kołem Przyjaciół Dzieci z Cukrzycą przy Oddziale Rejonowym Towarzystwa Przyjaciół Dzieci w Bydgoszczy.

Zakres usług:

Diagnostyka i leczenie objawów okulistycznych w chorobach wewnętrznych:

Specjalistyczne badania diagnostyczne i zabiegi:

Godziny przyjęć:

W gabinecie:
Czwartki od godz. 15:00

Rejestracja:

tel. (52) 345-40-89
od poniedziałku do piątku w godz. 14:00-19:00

Adres:

Poradnie Specjalistyczne Vitamed
Prywatny Gabinet Lekarski
dr nauk med. Zofia Sikorska
ul. Cieszkowskiego 5
85-052 Bydgoszcz
tel/fax: (52) 345-40-89
NIP: 554-144-03-39
info@okulista-bydgoszcz.com.pl

Mapa

Mapa lokalizacji Gabinetu w wersji dla słabowidzących, o wysokim kontraście

Opis lokalizacji gabinetu:

Gabinet znajduje się przy ulicy Cieszkowskiego 5, w zespole Poradni Specjalistycznych Vidamed. Do gabinetu najprościej dojechać tramwajem nr 1, 2, 4 i 6 (przystanek Gdańska-Cieszkowskiego - drugi przystanek po Rondzie Jagiellonów).